Marketing partnerski za darmo!

Obietnica dużych zarobków bez dawania zbyt wiele od siebie jest wyjątkowo kusząca i wiele osób na tej właśnie podstawie podejmuje współpracę z firmami działającymi poprzez marketing partnerski. To jednak nie działa w ten sposób.

Wszystko, co wymaga się od partnera, to umieścić reklamę na swojej stronie internetowej. Następnie wystarczy poczekać, aż ktoś skorzysta z oferty i w ten sposób czerpać zyski. Proste, prawda? No cóż… nie prawda. Wiele osób nie zarabia prawie nic na swoich programach partnerskich, właśnie, dlatego że nic nie robią.

Pamiętaj, że marketing partnerski jest tylko inną formą marketingu i na pewno będziesz musiał coś sprzedać, aby coś zarobić. Receptą na sukces w każdym programie partnerskim jest działanie, a nie siedzenie w miejscu i czekanie aż wpadną ci na konto obiecane pieniądze. Dlaczego? Czy twój szef płaci tobie za siedzenie? Założę się, że nie.

Jeśli chcesz odnieść sukces w marketingu partnerskim musisz rozwijać swoje umiejętności, kontakty, myśleć o sposobach promowania firmy i jej produktów, prowadzeniu odpowiedniej, dochodowej i etycznej kampanii reklamowej, oraz wszelkich sposobach podniesienia sprzedaży. Jednym słowem DZIAŁAJ!

Marketing Partnerski to nie jest krowa dojna.

Jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność w marketingu partnerskim, to staraj się nie powielać błędnych strategii na łatwe pieniądze, bo pójdziesz kompletnie w złym kierunku. Podejmij pewne kroki, aby działać lepiej i zdobyć więcej klientów. W jaki sposób? Oto kilka wskazówek, które mogą ci pomóc w rozwijaniu kontaktów partnerskich:

Zostań ekspertem w dziedzinie produktu, który starasz się sprzedać.

Nie możesz dobrze promować swojego produktu, czy usługi, jeżeli niewiele o nim wiesz. Aby skutecznie sprzedawać powinieneś stać się wiarygodnym.Najlepsze, co możesz zrobić, to zakupić promowany przez siebie produkt na własny użytek. Używając go samemu będziesz mógł opowiedzieć swoim klientom o wrażeniach z pierwszej ręki. Może pokusisz się nawet o napisanie recenzji lub szczerej rekomendacji. Jeśli z jakiś powodów nie możesz nabyć produktu, to przynajmniej postaraj się dowiedzieć na jego temat jak najwięcej i pozyskać rekomendację od innych jego użytkowników.

Promocja na własnej stronie.

Postaraj się, aby twoja domena była krótka i łatwa do zapamiętania. Nie liczna to, że ktoś będzie pamiętaj długie i skomplikowane adresy URL. Z reguły ten tylko detal decyduje o ruchu na twojej stronie, a tym samym o szansach na to, że ktoś kliknie w link partnerski. Jeżeli zaangażowałeś się w poważniejszy program partnerski możesz pokusić się o założenie oddzielnej strony, dedykowanej tylko twojej ofercie.

Napisz własne teksty reklamowe.

Wielu firm nie będzie miało nic przeciwko temu, jeżeli twoje własne teksty będą prawdziwe i nie będą kolidowały z polityką firmy. Być może będzie musiał poprosić firmę o pozwolenie na umieszczenie reklamy własnej produkcji, ale da ci to większą przewagę nad konkurencją.

Bądź aktywny w sieci.

Udzielaj się na czatach, forach dyskusyjnych i stronach związanych z Twoim produktem. Jeśli nie robiłeś tego wcześniej, to czas byś skoncentrował na tym swoją uwagę. Zarejestruj się na 3-5 grupach dyskusyjnych lub forach i udzielaj się. Nigdy nie spamuj wklejając tylko linki do twoich stron, czy programów partnerskich. Staraj się zaistnieć tam poprzez pomoc innym i stań się rozpoznawalny. Możesz utworzyć własny wątek na forum, lub wziąć udział w już istniejącej dyskusji. Link do swojej strony promocyjnej umieść w stopce, która dodawana jest automatycznie pod wpisem.

Stwórz darmowy magazyn lub biuletyn.

Eziny i biuletyny okresowe są publikacjami, których celem jest informowanie ludzi o nowościach i wydarzeniach na twojej stronie lub w branży, w której działasz. W tego typu publikacjach nie reklamuj bezpośrednio swojego produktu, by nie irytować swoich odbiorców i nie prowokować, do wypisania z listy mailingowej. Znajdź sposób na bardziej subtelne umieszczenie reklamy w liście. Nie bądź natrętny. Ponadto nie zapomnij reklamować swojego ezinu na swojej stronie internetowej.

To tylko kilka wskazówek, w jaki sposób możesz zwiększyć sprzedaż. Na pewno istnieje jeszcze wiele innych ciekawych propozycji, które świetnie mogą zadziałać i przyciągać ruch do twojej witryny. Jeśli tylko potrafisz nakłonić ludzi do kliknięcia w twoją reklamę, to nie ma problemu abyś promował się również poza granicami swojego serwisu. Opracowując własne metody patrz na to, jakbyś sam chciał być potraktowany.

Pobierz artykuł w PDF

Pobierz artykuł na swój dysk w pliku PDF

You may also like...

PozaEtatem.pl
Formularz kontaktowy
W razie jakichkolwiek pytań lub spraw dotyczących tego bloga, proszę o skorzystanie z tego formularza lub przesłanie wiadomości na e-mail kontakt@pozaetatem.pl
Dziękuję. Odpowiem na Twoją wiadomość tak szybko, jak to możliwe.