Marketing sieciowy czwartej generacji.

Zmieniający się świat, a wraz z nim obowiązujące trendy wymusza wprowadzanie coraz to bardziej udoskonalonych rozwiązań dla odbiorców końcowych. Branża MLM również nie pozostaje w tyle.

Ludzie coraz mniej ufają nachalnej reklamie skierowanej do mas, co bardzo sprzyja rozwijaniu się firm marketingu bezpośredniego. Nie chcemy również być traktowani jak małe trybiki wielkiej maszyny marketingowej.

We współczesnym marketingu sieciowym coraz mocniej przywiązuje się znaczenie do marki jaką kreuje firma MLM, oraz jej liderzy. Ogromnego znaczenia nabiera też budowanie bliskich i pozytywnych relacji z klientem.

Powyższe elementy wskazują na fakt, jak bardzo brakuje nam poczucia zaufania do produktów jakimi zasypuje nas rynek. Nie chcemy, aby nam “wciskano” na siłę rzeczy, których nie potrzebujemy i żeby nie wmawiano nam, że są nam niezbędne.

Na przeciw naszym oczekiwaniom wychodzi nam marketing bezpośredni czwartej generacji.

Coraz więcej firm MLM stawia na bliski i przyjacielski kontakt z odbiorcą końcowym. To jednak nie wszystko.

Wiele firm marketingu sieciowego postanowiło już dziś wesprzeć nowicjuszy w ich drodze przy budowie swojej struktury dystrybutorów.

Zdecydowana większość ludzi nie zna się na promocji produktów, ani na ich sprzedaży. Wielu nie do końca rozumie również plan wynagrodzeń w takiej firmie i nie potrafi tego we właściwy sposób przekazać dalej. Cały ogrom ludzi nie zamierza nawet się czymś takim kiedykolwiek trudnić.

Na czym więc polega pomoc?

Coraz więcej firm przyjmuje strategię, która polega na prowadzeniu prezentacji produktów i możliwości biznesowych przez wysoko wyszkolonych liderów takiej firmy. Spotkania takie odbywają się w dużych salach konferencyjny, bądź w hotelach.

Jedynym zadaniem nowego dystrybutora jest zaproszenie swoich znajomych lub innych osób na taką prezentację, a resztę bierze na swoje barki firma. Osoba zaproszona ma wtedy okazję zobaczyć i dotknąć produkt, zapoznać się z jego właściwościami i uzyskać pełne, bardzo rzetelne informacje o nim. To doskonałe rozwiązanie, które bije na głowę tradycyjną reklamę.

Zachęcam do zapoznania się z pełnym obrazem sytuacji, który opisał dla Was polski biznesmen, milioner, Anioł Biznesu jak również doskonały znawca branży MLM – Daniel Kubach. Pobierz za darmo e-book Daniela i ciesz się rzetelną i kompletną informacją o marketingu czwartej generacji. Polecam również stronę www.rankingmlm.com, na której znajdziesz zawsze świeże informacje na temat firm działających w branży MLM.

Daniel Kubach - Marketing czwartej generacji.

Pobierz artykuł w PDF

Pobierz artykuł na swój dysk w pliku PDF

You may also like...

PozaEtatem.pl
Formularz kontaktowy
W razie jakichkolwiek pytań lub spraw dotyczących tego bloga, proszę o skorzystanie z tego formularza lub przesłanie wiadomości na e-mail kontakt@pozaetatem.pl
Dziękuję. Odpowiem na Twoją wiadomość tak szybko, jak to możliwe.